Το βιβλίο αυτό απευθύνεται, κυρίως, σε εκπαιδευτικούς, σε στελέχη της εκπαίδευσης και σε φοιτητές και φοιτήτριες των Παιδαγωγικών Τμημάτων. Ωστόσο η θεματολογία του έχει ενδιαφέρον για όλους όσοι αγωνιούν για μία ποιοτικότερη εκπαίδευση με καλύτερη προοπτική που οφείλουμε στα παιδιά μας. Επιχειρείται μία πολυπαραγοντική προσέγγιση του Δημοτικού Σχολείου σε διάφορα επίπεδα. Σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και σχολικού χρόνου, εκπαιδευτικής πολιτικής, του προγράμματος σπουδών και του διδακτικού υλικού. Επίσης, αναφέρεται στις μορφές της συνεργατικής μάθησης, του ψυχολογικού κλίματος της τάξης, της συναισθηματικής υγείας των μαθητών/ριών. Καταγράφονται προβληματισμοί από την εισαγωγή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, όπως και για τα διαπιστωμένα προβλήματα και τις προοπτικές του ολοήμερου δημοτικού σχολείου. Στις περισσότερες ενότητες παρατίθενται σχετικά ερευνητικά δεδομένα.
Διάθεση από τις Εκδόσεις: Κ. Σφακιανάκη, Μητροπόλεως 129, Θεσσαλονίκη. Τηλ. 2310239836 & Βιβλιοπωλείο Υδρόγειος, Βόλος. Αντωνοπούλου 77, τηλ. 2421027769
Διάθεση από τις Εκδόσεις: Κ. Σφακιανάκη, Μητροπόλεως 129, Θεσσαλονίκη. Τηλ. 2310239836 & Βιβλιοπωλείο Υδρόγειος, Βόλος. Αντωνοπούλου 77, τηλ. 2421027769